All by myself

Nemen tja!
Mamsen skjutsade ut mig till Överby och jag gick runt för mig själv och kikade i affärerna. Fick med mig ett par byxor hem från H&M, 298 kr (ajaj, sved i min dåliga ekonomi-plånbok) och en klocka från Ur & Penn för 65 kr. Nöjd & belåten eller vad fan man nu säger.

H&M, 298 kr

Ur & Penn, 65 kr

Provade en söt jacka också på H&M.

Fan vad patetiskt det är att ta kort på sig själv ändå. Stå i ett omklädningsrum och fota ett par byxor man ska köpa för att sedan lägga in det på en sida, i det här fallet bloggen då, och hoppas på att nån snäll jävel ska kommentera och säga hur snygg man är. Fan vad tragiskt. Blogg är allt bra självupptaget och egoistiskt.
Jag som börjar gilla mig själv lite mer kanske inte behöver en blogg för att vara ÄNNU mer egoistisk.
Eller har jag rätt att vara egoist? Finns väl ingen jävel som läser det här.
Men det kanske är DÄR jag skiljer mig från dom andra, jag bloggar inte för kommentarerna. Nja, jag skriver gärna kuk och hat-inlägg om folk utan att folk läser det. För det mår jag bra av. Det är att skriva av sig lite.

Kuk, kuk, kuk
Pers citat: ''Säg kuk om ingen annan säger kuk!''

KUUUUUUK
kuk kuk kuk
kuuuuk

Vid sju kommer Ewa, Anders & Adam hit och då ska jag inviga mina nya kuk-byxor. Hahaha. Nej, kuk kan inte användas till allt.
Nu ska jag fortsätta kolla F&F-klipp på youtube så får ni ha en fin kväll! =)
Hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0