Busy

Hahaha. Jag tycker alltid det har varit så himla malligt att säga att man är upptagen. Är det det? ''Nej, jag är så upptagen, hinner inte det, hinner inte detta ..''. Men fan. Det har jag ju vart idag. Slutade lite över 16.00 idag efter en lång dag med ett nytt projektarbete där vi ska intervjua varandra och ta kort och sedan presentera det i ett PowerPoint-''reportage''. Sedan for jag hemåt, åt och kollade lite F&F. Sedan kom Ida på en kopp iskaffe, hahaha, och vi tjötade om våra nya gymnasier nu och nyss for hon hemåt. Nu sitter jag och väntar på en vän som ska skicka en film till mig och sedan ska jag upp och duscha och sedan sova. Kaaaanske hinner med lite F&F, tror icke men kan ju inte somna utan dom i mina tankar =)

God natt

/Julia, sveriges trökigaste bloggerska. läs helst inte =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0