Ett par nya skor

Hej hopp
Nu sitter jag och Joss här i hennes lilla datarum här uppe med varsin data. Jag med den bärbara och Joss med den vanliga. Det ser lite roligt ut. Känns som vi sitter och jobbar eller något. Seriösa sitter och skriver med oseriös musik, Joss spelar bara massa snusk-låtar. Men det är lite kul också. Hohoho.

Nu har vi varit på stan i alla fall! Vi satte oss på Espresso House och tog en fika, jag en varm choklad och Joss en frapino och sedan gick vi till Din Sko och jag köpte ett par efterlängtade skor som är lite konstiga, men jag gillar dom, och Joss köpte en t-shirt på JC för 60 spänn, det kallar jag rea det.

Tog bussen hem och snart ska vi nog göra lite nudlar, sedan kommer väl Ted med vän/vänner ikväll, typ 7 eller något. Får väl se vad vi gör.

Nu har våra t-shirtar kommit förresten, med F&F-trycket, sjukt snygga blev dom =)

5 dagar kvar ♥

puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0