Fille och jag


Idas outift
Kjol, vet inte :)
Gummistövlar, vet inte :)
Jacka, typ Exit. Nej jag vet inte :)
Paraply, ooh, det var något, kommer inte ihåg
Sjal, present
Väska, Wedins tror jag

Min outfit
Klänning, Yankyard
Skor, WalkOn
Jacka, Gina Tricot
Väska, Glitter

Oj, vad mycket jag kan om min Filips garderob. Det var nästan lite skrämmande vad lite jag kunde om vart hennes kläder kommer ifrån, men sedan när hon säger det så säger jag bara ''Aa, just det!''.

Anyway
Dagen började med lite småkaos. Vi skulle ta 21an-bussen klockan halv 2, men Ida smsade och sa att hon inte hann. Så då bestämde vi oss för 22an-bussen kl 2 och jag började gå men missade den så jag fick gå hem till Ida, där hon stod ute helt förvirrad i regnet med paraply och trodde jag skulle komma till henne. Den kvinnan har ingen koll =) Hohoho. Sedan fick vi i alla fall skjuts ner och vi köpte t-shirtar till Filip & Fredrik-trycket, och vi fikade och sedan gick vi runt lite och sedan åkte vi hem till mig och kollade Boston Tea Party och grejade och snackade lite. Hon for hemåt för någon halvtimme sedan.

Iskaffe och mys under täcket i regnet =)

Ooh! Kolla vad det ska stå på t-shirtarna, sååå bra kommer det bli! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0