Fotodag

Hej! =)
Idag efter maten så stack vi ut och fotade. Det var riktigt jävla roligt. Jag och Loretta är ju tillsammans. Ska intervjua varandra och ta kort på varandra så vi posade, låg ner med kameran och gjorde alla möjliga grejer i skogen och i gräset och på lekplatsen och på berg. Kul kul. Jag är ju ingen vidare fotograf men lite kan man ju om kameror hahaha så hoppas det blev nån jävla ordning på't i alla fall.

Loretta är i alla fall jättefin så hon blev jättefin på bilderna. Själv gick man ner i spagat, hoppade, dansade och fick agera modell. Loretta sa ''Asså Julia, har du aldrig tänkt på att bli modell? Du är ju så lång och smal och fin''. Hmm, jo! Absolut, det ska jag bli!

Eller iiiiiiiiiiicke

Ajajaja, vi fick sluta halv 4, sedan kom Helena och hade köpt choklad till mig (<3) och sedan pratade jag med Helena, Emelie och Joakim lite och sedan cyklade jag hemåt.

Idag har jag inga planer. Trökigt. Ska snart äta ärtsoppa som pappa står och gör just nu. Hahaha. Pappa gör alltid ärtsoppa på torsdag. Ärtsoppa = torsdag. Tordag = ärtsoppa. Ärtsoppa, torsdag, pappa, torsdag, ärtsoppa, pappa. Jajajaja.

Nu ska jag nog snart upp och kolla lite Ett herrans liv och sedan ska jag äta glassssssssssssssss =)

Imorn är det fredag, fan så gött. Då ska jag bara chiiiiiiiiilla. Sedan Junkfest med Jossan på lördag, och vidare till Adam för vollybollturnering. Kul kul KUL.

Nu ska jag dra mig, puss =)



Kommentarer
Postat av: amandah

Media låter ju riktigt kul :D Verkar mycket mycket roligare än teknik.. hehe :]

ha det fint!

2008-08-28 @ 18:34:56
URL: http://amandahmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0