Frrrrrredag


Ah så gött med fredag! Eller frrrrrrrrredag som våran Datorkunskap-lärare Klas säger på skånska med skårrande R hahaha.
Här har ni en fin bild på Emelie, Joakim & Sebastian i alla fall. Puss på dom!

Idag i skolan hade vi spanskatest och mattetest, båda gick helt okej tror jag väl men det var inte så seriöst.
Sedan slutade vi 3, sedan cyklade jag med Emelie, Joakim & Sebastian och så åkte jag till Jätten till Ida och sedan hem och nu tjötar Amanda på mig att vi ska gå ut o GÅ! Är hon hurtig eller? Jo tackar. Tacosen är klar om typ 1 minut meeeen får la gå med kvinnan 2 km eller nåt. FORT ska det gå.
Vi ses sen =)
puss!

Kommentarer
Postat av: ANGELICA

Svar: Hahaha jaha okej. :) Fan vad pent! Puss

2008-08-29 @ 19:23:05
URL: http://angos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0