God morgon på er


Här är en bild från gårdagen. Jag fick ett sms ca kl 23 från okänt nummer där det stod ''Julia, kom till dörren :)''. Jag blev lite rädd, och gick upp också var det någon som tog i dörren. Men det var låst så jag låste upp också stod MANDIS där! =)
''Kom med oss ut, det är jag, Ted, Anna & Erika''. Yes, Ted stod därbak, dom hade visst hämtat honom så jag följde med ut en timme, gick runt lite och plingade på Jennifer, och jag pratade i telefon i 25 minuter. Dyrt, dyrt!  Sedan följde jag Amanda hem. Idag ska vi ses igen och nu är klockan 12 men jag tror den möratrötta kvinnan precis gått upp ur sängen eftersom hon precis loggade in på msn, så hon är väl seger idag med kan jag tänka mig! Men nu blir det en snabb dusch och sedan iväg till Manda. Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: evelina

sv: tack så mkt:)

2008-08-03 @ 11:43:47
URL: http://evehedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0