God morgon!

Åh, jag är alldeles strålande glad idag! Blev det precis just nu faktiskt. Mihihihohohohaahaha. Ja, vet inte varför, eller jo, eller ja ..

Skitsam

Idag ska jag träffa Ida för första gången på typ 2, 3 veckor? Ja, fråga mig inte varför, men denna sommar har vi inte träffats ofta. Sämst ju :( Men idag ska vi alla fall snacka over a cop of coffee eller någonting, eller over a cop of juice, och planera inför Filip & Fredrik-resan. Eller jag kommer nog babbla på om den. Alltid. Hela tiden. Ujujuj, vad jag längtar.

Men vet ni vad? Pappa laddade ju ner hela 100 höjdare, SA HAN och det STOD DET, men jag kollade ju klart på första säsongen igår och sedan .. poff! Så var det inget mer. Det var bara första säsongen! FAN! Men jag får försöka hitta de andra säsongerna också. MÅSTE ha ALLA! COMPLETE SERIES OF FILIP & FREDRIK liksom. Det är ett MÅSTE i mitt liv!

Nu måste jag upp och hämta mobilen ifall Ida har smsat, jag tror inte hon har det. Hon skulle smsa vid 11, men ni vet, den kvinnan ställer inga klockor på möran om hon har bestämt att gå upp, nej nej, hohoho. Får väl se hur detta blir. Jag ska vara glad om vi kommer iväg innan 2! =)

13 dagar kvar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0