I'm aware of that

i have the most boring blog in this country nowadays. Men jag är så himla trööööööött. Nu igen. Somnade väl typ 6 imorse. Jo, det är sant. Låg uppe hela natten och kunde inte sova. Låg vaken när mamma gick upp och körde morfar till sjukhuset. Sedan vaknade jag 12.

Idag har jag förresten fått min kalender! Tjoho! Den är jättefin, bara ett litet fel. När man bläddrar till första sidan i kalendern skulle det stå ''hallå där .. This is who i am'' men det står ''hi .. you've got right to be wrong, dude''. Jag testade ju massa olika texter men jag VET att jag tog ''This is who i am''. Men så tog dom ett annat jag testade. Bajs också. Dessutom vet jag inte ifall det ska vara ''you've'' eller ''you''. Äh, får la sätta något stort klistermärke över eller något.

Nu ska jag upp och duscha för jag ska ju till Mandis. Kommer nog en dagens outfit snart om kläderna idag blir roliga.

Pyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0