Lördagsfika


Dagens klädsel
Jeans, JC
Skor, Belle
T-shirt, BikBok
Jacka, Gina Tricot
Väska, Glitter

Jag mötte upp mina kära vänner Matilda och Agumm i stan och vi satte oss och fikade på Espresso House. Tog det vanliga; delicato-boll och apelsinjuice, Matilda tog en vaniljsnäcka och chai latte och Agumm köpte en donut. Sedan åkte tjejerna hem för mat och jag promenerade hemåt. Gick runt och sjöng musikvideo till Duffy och Veronica Maggio och Timbuktu medan vinden blåste i mitt hår och jag trallade på och blev svettig. Slank in på Jätten också för att köpa Chic-tidningen och lite pastiller.
Snart vankas det någon god pasta-rätt till middag och sedan ska Matilda och Agumm komma hit och kolla på film.
Tjaaaaarå

Kommentarer
Postat av: evelina

snygga kläder :)

2008-08-02 @ 21:52:54
URL: http://evehedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0