Rosett it is


Okej, nu är det som om jag vill ha en bekräftelse från er att genom att använda mig lite av fantasin visa att jag faktiskt är modern. Så är INTE fallet just nu. MEN, jag kan ju visa att inte bara jag gillar rosetter! Gossip Girl-hysterin har aldrig nått mig riktigt, såg ett avsnitt och sen klarade jag inte av mer OC-liknande karaktärer men av en slump hittade jag denna bilden på www.popsugar.com och Leighton Meester är otroligt snygg i plattat hår och grå rosett. Nästan exakt en sån där rosett har ju jag i håret efter att ha ''inspirerats'' av Madicken på tv.
Mjo, rosetter är rätt nice.

Nu efter lite Mia och Klara och såklart F&F-laddning på www.fredrikochfilip.se (videoklipp där) ska jag nog gå upp och lägga mig. Får gå upp lite innan 10 i morgon och packa, har inte gjort det än. Men det är bara att lägga ner alla kläder och smink och lite sånt där.

Ni får sova gott, babes. Jag är såååå nerövs. Skriver innan jag åker i morgon, puss & kram =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0