Stripes & an ass


Fasiken vilken stor rumpa jag fick på bilden. Men det är väl alltid trevligt! Dock hatar jag dom här byxorna lite, för dom är verkligen inte min stil, men idag var det schleten lördag och då fick dom åka på.

Tröja, H&M
Byxor, VILA
Armband, JC
Örhängen, från Thailand

Oooo, nu ska jag äta mat. Igen. Jag älskar mat. Mat, mat, mat. Äta, äta, äta. Åh vad gott det ska bli! Sedan ska jag packa, för imorn åker jag till Idas stuga. Dock bara över natten sa hon nu på ett sms. Trodde vi skulle stanna till tisdag, det sa hon yesterday i alla fall. Men det blir mysigt ändå! Kolla massa F&F hela natten lång, typ. Mööööös.
Men som sagt: MAT!

Kommentarer
Postat av: Emil Ehnberg

japps , jag sjunger :)

2008-08-09 @ 20:47:24
URL: http://emilehnberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0