Vollyboll yesterday


Sötnosen Larja ♥

Mitt lag USA vann! =)

Senare kom Jossan och Helena!

Jag, Amanda & Evve ♥

Här är lite bilder. Eller 4 stycken. Men 695865769 är typ på mig, Jossn & Helena och resten är bara när vi spelar vollyboll och det är inte så roligt att kolla på! Men mitt lag vann i alla fall, USA! Mötte Frankrike i finalen och vi vaaaann. Haha, skräll, vi vann i Thailand också på vollybollturneringen! =) Neeeej, nu ska vi inte vara sådana. Alla var jätteduktiga!

Idag klockan 15.00 ska jag och Ida på kurs med NIF, organisationen där jag och Ida är ledare på dansgrupper. Måste ringa Ida och kolla hur det blir med körningen dit. Eller nej, kvinnan får ringa mig! Så brukar det heta. Sedan får jag ringa 5 minuter innan ändå. Well well, ringer om en timme eller något sådant om inte hon har ringt!

Jajaja, nu har jag i alla fall duschat och ska snart äta. See you laaaateeeer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0