Dansdag

JÄVLA SKIT! Har jag gått runt och oroat mig i onödan om piercingen också blir det ingen för ena piercingstället är stängt och det andra har inte någon piercare där! BAD GÅNGER 7! Men ska nog dit på fredag då kanske. Eller kanske inte bra om vi ska bada på lördag. Jaja, vet ej. Men men, innan det var jag och Ida och dansade. Filmade lite med badiga mobilkameran haha, men ska dit imorn också och ta med riktiga kameran och ser hur det blir =D Gött seriöst att filma sin sport, haha. Men det är jävligt kul. Då blir det nog mer Get me Bodied, Deja vu kanske. Idag körde vi bara Single Ladies. Anyway! Åt på Max, kollade lite på stan och for hemåt. Nu ska jag strax iväg te na igen, om hon kan duscha på mindre än typ 4546 timmar? Hoho. Nu ska jag checka lite more dance-videos on JOTUB och sedan go off to Idd's. Pussen och kramen från lilla damen. H3h4h5h6.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0