Måndag

Jag ska starta band på jullovet. På riktigt asså.
Jag ska åka pulka med väninnor på jullovet. Om det blir snö vill säga.
Jag har köpt Sunes Jul/Sommar idag. Så jag ska knarka det sen asså.
Jag äter nötter nu. Innan maten.
Ikväll är det Boston Tea Party med Sex som ämne. Jag sitter i publiken, hjälp men hurra ändå.
Jag sitter och lyssnar på gamla stöddiga jag-är-bra-whatever-you-say-låtar med Brittan. Och längtar till dokumentären om henne på lördag på TV4.
Jag vet inte hur jag känner mig egentligen. Varken bra eller dålig.
Jag är sjukt sugen på att shoppa klappar till både mig själv och familj/vänner. Men måste vänta till 22e då jag & Ida ska julshoppa i GBG.
Jag ska gå upp och kolla Sunes jul nu och äta upp mina citroner för att få vita tänder (jag tror på myten) som ligger i min iste-mugg med inget iste i.

Måndag, måndag.

I'm losing my favourite game
You're losing your mind again

Kommentarer
Postat av: idd

fett taggad på GBG elleR? :) :) :) <3<3<3<3<3<3

2008-12-01 @ 18:50:44
URL: http://idasstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0