Onsdag =)

Idag är det onsdag!
Och jag har sett ut som Joss idag. Vi bytte kläder igår. Sketsköj lite easy! Svenskaredovisning och sen chillektioner.
Min mobil tappade jag på bussen imorse, tror ni jag fick RYCK? Jo. Jag började gråta. Nej, det gjorde jag icke haha, men det var stor depression. Jag ringde dock bussstationen så hämtade jag ut mobilen på Tidpunkten i stan sen. Sen var det meningen att jag, Emelie och Sören skulle fika men vi drog till Max och svullåt istället. Svingott. Sen åkte jag och Karin buss hem och stod i kylan och snackade massa mysgojs i en timme eller nåt. Det var gött.
Nu är jag hemma och pratar med Bast i tel. Och lyssnar på AC/DC. Daniel ringde förut och tjatade på mig att jag ska med på dom i sommar. Grabbarna in the class ska på dom pi Ullevi i juni, och ståplats kostar typ 750 spänn!!!! Ajo, Daniel, det har jag råd med nu och så! Skulle vart jävligt kul att gå på en sån röjkonsert, men det får jag se på. Ska dessutom gå på Laleh och Beyoncé tror jag. Fan, vad kul. Masti masti, masti basti i telefon! Som hostar haha. Raring, basti i lööööve you. Haha nu sa han att han lööööv me. Ni ska se nästa inlägg vad myyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyys.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0