SATC-kvinnor for life?

Okej, först skriver cp-underbara Emelie detta:

Emelie: Men vad har du gjort idag då?
Julia: Vart i gbg och julshoppat :) sj?
Emelie: åhh trevlans, med vem? amm vaknat hos lisa och sen till överby med mamma
Julia: Ida ;D
Julia: ooh masti ;D
Emelie: haha vaa bastii med :P :P coolt sa han något om karin? :D

HAHAHAHA. Tror ni Emelie är rar eller? Masti brukar jag säga istället för mustigt, liksom masti är mustigt på engelska in my world, men raring-Emelie trodde jag menade Basti. Hahaha.

Och sen skriver Johanna-söting detta:

julli julli med buller o bång. Här får du skrivet en liten sång. Dock ej med toner för det tror jag ej dina öron klarar av, ack jag låter som en riktig karl. Om jag va du skulle jag sjunga för glatta livet ja, de är ju de som står skrivet. Du som är en fronfigur slösa inte bort alla pengar på gosedjur. Du är min släkting i vardan jag hoppas du inte får fnurr på kardan! du är söt och vacker som enna små katter. Julli bulli en frontfigur vem är sötast om inte du!



Fint detta. Dagen har spenderats i GÖTEBORRRG med Idisen! Göteborg blir bara mindre och mindre ju äldre man blir och snart är det ju som att åka till Lilla Edet eller någeeet när man åker dit. Snart blir det väl Stockholm som blir shoppingstaden! :D Nej, jag tror inte det räcker till plånboken och tiden att sitta i ett tåg 3 timmar. Ack nej.
Jag och Johanna- lillstumpan & storpumparn
Men dagen var mysig i alla fall. Vi åt lunch, fikade, shoppade, skrattade, tog kort, tjaffsade, var hetsiga, var trötta lalalala. En blandad kompott.

Nu ska jag snart skriva god natt här och upp och lägga mig i sängen. Det blir tråkigt numera på kvällarna, eller numera och numera. Jag har haft lov i 1 dag förutom helgen, hahaha. Men nu kommer det bli ett segt lov. Okej, jag ska inte klaga men det är lite tråkigt ändå när det blir trökiga lov. Okej, så här kommer det se ut nu framöver:
* Imorgon- shoppa det sista med Emelie. Träffa Johanna & Sören. Pynta hemmet och granen vid 4. Träffa Joss & Idd för att byta klappar.
* Onsdag- julafton. Mat, klappar, kusiner, släkt, tjöt, kalle anka hela dagen.
* Torsdag- juldagen. Planeras big fika med SATC-girls, men oklart än.
* Fredag- what?
* Lördag- what?
Och sedan söndag och framåt kommer jag sitta vid datorn, äta lite ibland, åka till Jätten och buya tidning. Träffa någon vän för fika någon dag. Det kommer inte hända någonting! Vakna för sent varje dag för att göra något riktigt. Nej, jag får inte tänka negativa tankar, som Sören säger. Jag ska se till så att det händer mycket ROLIGA saker på detta lov! Det behöver jag! Typ som detta:
* Vattenpalatset! :D
* Roliga kvällar med gänget i klassen, som matdag eller film dag
* Kanske gå på fest någon kväll?
* Terapifikor med kvinnor
* Mys med övriga vänner
* Bio?

Nyår? Ingen jävla aning. Antingen slutar jag upp ensam mitt i natten, deprimerad för att jag inte har nån att pussa 00.00. Eller så skuttar jag väl omkring med någon kompis och letar efter någon rolig plats att vara på. ELLER, som jag hoppas, lever jag loppan på någon rolig fest med vänner och har otroligt roligt!

Önskelista dirr :D

Nu ska jag stänga av musiken här snart och krypa till kojs. Vad fan ska jag göra innan jag somnar? Vad ska jag se på? Film? Vilken?????

Puss!

Kommentarer
Postat av: SÖREN

hihii du är väldans go! du vet att du ska träffa mig idag utan att jag vet om det! :) jag kan ju bjuda på en jul-kram när du hämtar koftan! önska god jul. GOD JUL SÖÖTE!

2008-12-23 @ 10:59:37
URL: http://justlikeheaveen.blogg.se/
Postat av: Jultomten!

Åhh du store vad Johanna rimma :D ska ta mig i kragen och skicka ut juligt rim till er alla i "sex and the city gänget". För ni har varit så snälla och nissarna ska tillverka något extra, kanske en mikrofon till Julia. Jag har ju hört pratet om frontfigur... Men vem vet, vem vet kanske det bara blir ett rim?



Kramar Tomten ;)

2008-12-23 @ 13:57:29
URL: http://ebark.blogg.se/
Postat av: miranda hobbs svarar!

hahahaha LADIES! ni är goa, vi får ha presentleken efter jul tycker jag, det är vi värda! PUSS!

2008-12-23 @ 16:04:28
URL: http://julll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0