Saturday day


Fina Johannan i niceiga brills!
Hej!
Och nu är det lördag och min stressmage är inte riktigt borta än. Jag tror Jocke har smittat mig eller någonting med att få ont i magen när man är stressad. En gång blödde jag näsblod, annars brukar jag ha huvudärk- men inte nu, nej. Nu är det magont som gäller och det är väl inte så JÄÄVLA kul.
Men lördag är det och träningarna inför morgodagen börjar kl fyra. Innan dess ska jag bort till Evelina och prova ett par klackskor som jag kanske får ha på uppvisningen imorn. Annars får jag väl dansa i ballerinaskuuuur.
Jag och pappa har sett på Kurtans julkalender i nån timme och nu ska jag snart upp och duscha och göra mig i ordning.
Jag TROR det nalkas ensamhet här i huset snart och då vet ju mina trogna läsare (Idd? Sören? Helena?) att det blir egentid med Amy-konsert. Nu när pappa har hemma mickstativet och everything.
Ikväll fick jag PRECIS reda på att det inte blir något hos Alexandra Harveeeey, australienskan i klassen.Vi skulle vart massa där ikväll för hon var home alone. Men nu skrev Johanna till mig att Harveys mamma skulle vara hemma. Attans korv!
Får se om det blir något annat ikväll. Hope so! Lördag och allter.
Nu tar jag mig en dusch så får ni ha det gooot
Puss 'n' hug

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0