Stick to things you understand



Laleh - Simon Says
Sjukt bra låt, jag sitter här med tårarna i ögonen. Dels för att låten är så fin, dels för andra saker.

Skolan idag var väl inte så jävla rolig. Jag är förkyld, mår inte bra, mår inte bra nånstans, känner för att pussa Sören på kinden och sova. Kanske skulle jag ta att sova 13 timmar inatt igen? Nej, just det. Matteprov imorn, svenska- och samhällsredovisning på onsdag och torsdag. Också ska vi äta pizza på torsdag med samhällen, kolla Sunes Jul, redovisa. Sen ska jag visserligen jobba också, men det tar vi då.

I never forget .. who we are now .. Simon Says sit down well .. Simon says ..

Mycket bra låt.
Jag ä hungrig också.
Kan inte mamma komma hem snart så jag kan mätta min mage.
Nu ska jag börja plugga nånting, om jag orkar.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0