Brown in three ways .. sord of


Dagens Outfit fick tas snabbt innan massa människor kom cyklandes:
Klänning, H&M
Skor, WalkOn
Väska, Glitter
Sjal, Kappahl


Tjenare!
Ja, nu kan jag skriva om dagen, efter typ 3 inlägg av massa annan skit. Pappa har suttit med sina jinglar till Boston Tea Party hela morgonen och förmiddagen så jag fick sätta mig vid tvn. Måste ha lite teknisk närkontakt på morgonen med lite frukost i alla fall =) Sedan cyklade jag ner till stan i någon timme. Kikade runt, kopierade en cykelnyckel, köpte delicato-boll, köpte tidningar, provade en kavaj och ett par jeansshorts. Pricken över i:et saknades på båda plaggen så dom fick inte följa med hem, + att det är Stockholm om 2 veckor ca så jag får spara dit. Längtar ihjäl mig. Nu ska vi istället ta bilen ner och bo på vandrarhem kanske istället för hotell för att det är för dyrt eller något. Måste snacka med Idis imöra när hon kommer hem. Dels om det. Dels om någon grej hon ville snacka om. Och dels om massa annat som jag gått runt och daltat i 2 veckor nu, måste få ur mig massa skit ur min hjärna nu och prata med henne för jag mår icke bra av detta, hur silly det än låter.  =) =(

God kväll, ja! Klockan är snart 8. Vad händer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0