Fixa MK's stil!

499836-34
Här har jag skrivit lite om hur ni kan skaffa Mary-Kate Olsens stil! Enjoy, everybody:)

Imorn ska ju jag & Ida iväg till Ullared och shoppa lite! Jag känner ändå att ekonomin denna månad kommer gå rätt bra :) Har ca 700 kr, kommer få lite av mamma imorn + pengar från jobbet. Haha, nöjd känner jag mig iaf, det är mycket pengar för lilla jag!

Bussresan imorn går på 3 timmar (pussssssst) men jag och Ida har inhandlat lite. Och hör ni, jag sa ju att jag skulle vara nyttig, kolla här:) Kan ni se nån skillnad?
Idas inköp:
Coca Cola
Lösgodis
SOLO
Julias inköp:
Ramlösa
Vindruvor (som vi dock ska dela på)
Exotic Snacks (eller nyttiga nachos som jag kallar dom:)
VeckoRevyn

Sedan får väl chips-påsen följa med också som ligger i skafferiet, men jag vet inte. Kanske är sådäääär sugen på massa sånt 8 på möran:) Haha. Jaja, man kan ju alltid ha när man åker hem sen :)
Sedan vid 6 ska jag och Ida iväg och träna lite dans för vi ska visa upp på lördag. NERVÖÖÖÖST! Jag hatar sådant här, men det är ändå kul när man väl gör det. Kommer vara gött pinsamt bara att visa upp i ett varuhus på en lördag då alla är där. Usch, usch!!!!!!!!!!!!!!!

Nu får jag väl lägga mig, ska upp 6 imorn :/ Jag skriver imorn kväll, då det är Let's Dance-final och grejer :)
PUSS
julll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0