Gårdagens Ouftit!

499836-2

God morgen!
Nu sitter jag här och lyssnar på Lady Marmalade och nu kommer Christinas parti där hon sjunger jävligt bra! Jaja, well well. Igår underhöll jag dagen med Amanda och vi chillade lite. Hennes bror kom sedan som är otroligt snygg och vi snackade lite, sedan lite dator & hon nopprade faktiskt mina ögonbryn! Jag får aldrig tag i några hårstrån när jag noppar, men Amanda fick bort dom med ett knyst! (hur lät det där?). Här är gårdagens outfit hur som helst, och jackan/tröjan lånade jag av Manda. Jag älskar den, ÄLLLLSKAR den, det ser ut som en skinnjacka fast den är typ i sammet. Hon fyndade den på rean på MQ.

Dagens Outfit:
Jacka, Amandas från MQ, 200 kr
Klänning, Tippy, 199 kr
Sjal, från Thailand

Jag ska möta Jossan i stan kvart över tolv så ska vi köpa present till IDA SOM FYLLER 16 IDAG! GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA MÄNNISKA, JAG ÄLSKAR DIG! <3
Sedan ska vi på hennes släktkalas, det ska bli väldigt mysigt, har aldrig vart på något släktkalas så hos Ida:) Sedan ska Joss sova här så det blir en kul dag! Jag tar nog kort under dagen som kommer in ikväll eller imorn. Ska försöka skriva under dagen i alla fall om jag inte är upptagen!

Ha det LJUVLIGT, som Filip & Fredrik hade valt att säga
KÖSS
jull

Kommentarer
Postat av: Amanda <3

OMAJGUD OMAJGUD , klipp bort mejj på bilden
när jag sitter o stirrar i datan :O !

TACK PÅ FÖRHAND ;)

2008-03-21 @ 11:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0