go morron!

Här sitter jag i pyjamas och käkar mackor och mjölk. Gött! Idag hade jag tänkt åka till Amanda en sväng, min sötkorv, sedan får jag väl åka till mina kusiner vid 4-tiden. Jag har smsat Amanda = inget svar. Och hon är inte inne på msn. Ack, ack, jag chansar på att hon fortfarande sover! Aaaah, jag som skulle komma till henne tidigt idag sa vi, vid 11, halv 12! Men nej, jag vaknade för 10 minuter sedan så jag får väl åka dit om någon timme.

Vad ska ni göra denna påskdag då?

Skönt är det med lov och allt, men jag och Ida ska jobba hela veckan :/ Inte kul, inte kul. Upp tidigt, slå in, få värk i ryggen och fram o tillbaka hela tiden. Jaja, vad gör man inte för lite peningar.

NUUUU ska jag greja lite så höres vi sedan! Under dagen kommer det Dagens Outfit. Hoppas det blir något roligt idag då och inte någon schleten klädsel som man inte orkar fota :) Men men, vi hörs!

puss o kram
jull


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0