Neeej! Måns & Marie!

499836-30
Ja, jag vet, jag läste det i fredags i Alex Schulmans innelista och dom har varit tillsammans i över en vecka, men herregud! Detta gillar jag INTE! Måns Zelmerlöw och Marie Serneholt? Åh, usch, kan det bli mer puttinuttit och ''Barbie och Ken''-aktigt? Marie var ju lyckligt (eller?) tillsammans med sin producent Rami, och Måns skulle ju leva lyckligt singelliv efter hans break up med Helena Timan. Jag gillade aldrig Helena, men jag har aldrig gillat Marie heller! Hon sjunger dåligt, försöker sig på att vara Sveriges Paris Hilton och hennes jobb är typ att puta med läpparna för Maybelline och gå på kändisfester. Måns då? En helyllekille som är begåvad på scenen, söt och gullig, som faller för en nolla som Marie? Måns, välj en smartare tjej!!!!!!!! Och så här säger Måns:
- Jag är jättejättekär. Marie är så vacker att jag knappt kan prata, men hon har samma märkliga humor som jag och är familjekär. Förhållandet är nytt men vi går ut med det nu för att vi är så trygga. Jag är så lycklig och hon är verkligen fantastisk.
Ser ni? Så puttinuttit in i bomben! Hoppas dom gör slut snart, annars kommer dom la få 10 barn som blir popstjärnor och flyttar till USA och försöker bli nya Beckhams. Detta är inget bra!

Håller du med eller?

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0