What's up?

Hejjjjjj!
Förlåt för att jag inte skrev mer igår men jag jobbade till 9 och sedan bar det iväg till farfar och min kusin sovde över här så jag och hon fick sysselsätta oss med en film och sedan somande så jag hann aldrig! Men men, idag ska det bli bättre! Gårdagens Outfit kommer in och även dagens :) Jag och Ida ska jobba idag, blir väl runt 4-tiden. Vi hade ju tänkt gå till Swania ikväll, disco för 16-åringar där, men det var inget :( Tråkigt! Jag har aldrig varit där. Men men, det kommer väl fler tåg:)

Min kusin är där uppe med sin mamma och min mamma och jag har inte ens hälsat! Det är min stora fasa. Att visa mig utan smink, rufsigt hår och pyjamas för folk på morgonen. Smet ner hit med en gång, haha. Hoppas dom åker snart:) Nej, skämt åsido.

Nu ska jag kolla lite bloggar o så, skriver mer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0