Inget kalas utan kras


Från igårkväll.


Söndag idag och det blev inte alls som jag tänkte mig. Tänkte att jag skulle ligga och slappa, städa lite och sedan gå promenix med Sören och Emelie. ISTÄLLET vaknade jag halv 1, efter trött samtal med Basti och Jocke inatt till 2, och åkte iväg till Överby med Ida. Köpte vantar (tredje paret på kanske en månad), mössa, klänning, skor och tog en fika. Åkte direkt till Sören och träffade Johanna precis där och sedan kom Emelie och då chillade vi hemma hos Sören istället, för det var så kallt ute. Åt choklad, pratade, kollade Gossip Girl och myste. Kom hem vid 8-tiden och nu sitter jag och kollar tv-program på kanal5.se.
Igår var det mys med massa kompisar hemma hos Sören.
I fredags var det mys med Joss och Ida hemma hos mig.
Nu ska jag göra mig i ordning lite mer mat och popcorn. Gott.
Sovmorgon till tio över 11 imorn. Gott igen. :)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0