Lellelööörda'

Tjeeenare!
Nu är jag inne i lite konstig fas. Vet inte om jag är deprimerad eller lycklig, lite både och tror jag. Var härligt nog hos Johannie idag med Sören. Åt glass, cheeseballs och bullar och göttade oss. Vi var varandras psykologer där en stund, en mestadels av tiden, men det är sånt som behövs. Man hör inte så mycket sådana fina ord ofta.

Nu är jag hemma och ska upp och duscha och i säng. Ska försöka att inte vakna kl 1 inatt av total slumring och tro att jag har försovit mig. Smsade Emelie 1 på natta och frågade när vi började. Hon väckte mig kl 6 och skrev ''Kvart över 8 som vanligt väl?''. Haha, jag är failllllllll hela jag. Första gången jag använder ordet fail. Hej Daniel! :D

Nu ska jag duscha som sagt och tänka lite fint.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0