Pirr i maoogen


Tjena!
Fredag, slutade kl 12, helg helg helg!!! Gött? Jomenvisst, på söndag TYP. Lägga mig tidigt ikväll för att upp tidigt imorn och åka iväg med dansen till Vänersborg kvart över 8. Vara där hela långa dagen och dansa och sedan uppvisning vid 2. Hem, duscha, göra mig i ordning och bort till min och Fridas födelsedagsfest! Jag är rejält nervös. Var precis och handlade med Frida och hennes syster, som ska vara ''vakt'' imorn. Känns som att vi handlat för lite. 4 påsar chips, 3-pack popcorn till 40 pers? Sedan har vi köpt massor till bålen (alkoholfri) så det kommer nog räcka. Fy fasiken, lokalen är inte stor för 40 pers. Nejnejnej, jag klarar inte av sånt här. Frågesport har jag gjort också, också ska vi ha lite andra lekar. Och musik och så. Åååå, när jag tänker på Fridas kompisar (som jag inte känner) och på klassens jävla alkoholister (skämt åsido) blir jag bara nervös. Men så fort jag tänker ''Amanda, Ida, Jossan, Linda'' så blir jag lugn för dom är ordningssamma och dricker ej. Fan, jag skulle sagt nej till alkohol från första början!
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH
Fuck
Fuck
Fuck
Fuck.
Klarar ej av pressen.
Nu ska jag äta godis, upp och ta på mig myskläder, dricka lite julmust, gosa med Rikki som vi passar över helgen, och sedan kolla Idol. Försöka lugna ner mig lite grann.
Pusssssss1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0