Söndagspromen


Hej allihoppppppp!
Sitter här med en huvudvärk som precis kom gående. Har vart ute och gått idag. Yes, i have. Det är mycket roligare att vara ute och gå själv för då stänger man in sig i skogen med ipod i öronen och går runt och mimar lite roligt och så tittar man sig om, bak, fram, om det är någon där och är det inte det kan man sträcka ut armarna lite och dansa fram. Jag går i skogen och lyssnar på sorgliga ''kvinna älskar man''-låtar och tänker och rensar huvudet och snorar om vartannat (inte av gråt, ska sägas. Det är ju höst, då snorar ma) och går och går och går .. Innan detta träffade jag Joss på jätten för att hämta SATC-boxen.
Nu ska jag upp och äta upp chipsen som blev över igår och sedan skulle Ida och Johanna komma! Tror jag. Om dom inte drev med mig? Nej, det gjorde dom nog inte. Hoppas jag. Hoho.
 Puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0