Sunday städning


Tjena hej.
Nu är det söndag och nu är helgen över. Dansen går gick jättebra. Det var skitkul. Jag kan sammanfatta dagen lite =)
Först kom vi till Folkets Hus i Vänersborg och då fick vi pricka av oss och få band på armen och lite så där. Sedan lite rundvandring bland alla danssalar. Sedan tränade vi lite på dansen tills det var dags för workshop! Svinkul, Ulrika och Peter var två proffissionella dansare/ teatermänniskor/ koreografer som hjälpte oss med uttryck och att leva ut våra steg när vi dansade. Sedan fick vi lära oss en dans som de sedan uppträdde på uppvisningen lite senare, som handlade mycket om uttryck och att leva sig in i karaktären. Svinrrrrrroligt! =D
Sedan åt vi lunch, tränade lite på scen och sedan var det dags. Det gick jättebra på scen och vi alla hade så roligt! Fick ros och diplom efteråt.
Sedan kom jag hem och gjorde mig snabbt i ordning och sedan hade jag och Frida våran födelsedagsfest. Det var trevligt, kom lite dåligt med folk i början bara men jag hoppas dom flesta hade kul, förutom dom som åkte hem, haha. =)
Idag ska jag och Frida bort och städa lokalen, närmare bestämt om en halvtimme, sedan blir det julfika med Jossen!
Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0