You sent me flying


Måndag once again och jag är glad för det för ikväll är Zlatan med i Fotbollsgalan och fattar ni att mina bekanta vänner Anders och Ewa är i Stockholm i Globen ikväll och kommer se Zlatan LIVE? Åh, så avundsjuk! Slängde iväg ett sms till Anders förut och skrev att han får hälsa snyggot från miger.
Kort dag idag också. Nu sitter jag och lyssnar på denna sjukt bra låten att jag inte kan koncentrera mig på att skriva typ för den är så bra. Men nu ska jag kila upp och åka till tandläkaren, sedan vidare till Sören för att julfika bullar och te (jag ska lära mig dricka te) med hon, lillan och Emelie.
BOSTON TEA PARTY IKVÄLL! DON'T MISS!
Kolla här vad kul det blir ikväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0