A little bit new




Här ser ni min nya kofta, för er som är intrerested.
Lindex, 399 kr

Mina andra nykomlingar också, noten som brosch och lite smink och sådärrrrrrra.
Nu sitter jag och lyssnar på Michael Jackson, men ska till dansen om 10 minuter.
Som vanligt på tisdagar har jag ingen träningslust, men vad gör man? 2,5 timme today.
Är sugen på att spela gitarr också. Spelade Bad Day idag med Daniel Powter på musiken.
Såååå jävulskt jävla kul. I wanna be in a band, jag kan lära mig spela vad som helst, bara jag får spela något, man blir ju så lycklig av det. Ååååh, lalalaala, jag lycklar ihjäl mig när jag spelar musik. Puss på min brosch.

Time to go. Kasta clementinskalen, stänga av Dirrty Diana, byta om och sätta upp håret i en tofs.
Pusssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0