At Emelies yesterday




Gårdagen var himlans trevlig. Eller, till en början.
Alla träffades hos Emelie där vi beställde pizza och sedan åkte till Fontana och hämtade det. Åkte hem och åt pizza, kollade lite på tv, hetsade runt lite och sedan åkte till Jätten och köpte godis. Sedan kom alla hem och alla blev trötta och sega och mådde lite illa så vi satte oss i soffan och chillade. Sedan åkte några hem och vi andra satte oss och kollade på tv och sedan la sig jag, Emelie, Helenis och Sören i dubbelsängen, tjötade lite i tel och sedan somnade vid 4 nån gång. Gick upp vid halv 11, stenhungriga och åt frukost, städade lite och sedan la vi oss i soffan och kollade på The Holiday. Nu är jag hemma och måste göra svenska-saken. Så jävla otaggad så det finns inte. Dessutom är jag hungrig och min lösa tråd i käften skaver så jag får sår i munnen.
Jag ska hämta vax att lägga på tandställningen.
Nu.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0