At Idas


Tjaaaa!
Finally dator-tid. Men fick åka hem till Ida för att gå in och kolla mina bloggar och sådant dära. Fittdatorn hemma fungerar ju fortfarande inte.
 Cute bild också va? Från våran filmpremiär av dansfilmen (?) tror jag i 6an. Herreguuuu.
Ljusa slingor har jag gjort också, ser dock inte så jävla mycket skillnad, men gött att bli liiiite ljusare i alla faeeell.
Nu ska vi sticka to the dance. Sedan ska jag hem och äta lite lätt och sedan sticka iväg till Borås för BJÖRN GUSTAFSSON! Kommer bli gryyyymt? Lite smått så ja.
Poessss!

Kommentarer
Postat av: jenny

hallå där :)

kolla gärna in min blogg!

jag är jenny appelgren!

2008-10-25 @ 14:21:45
URL: http://jennnyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0