Chokladpudding


Datorn är fortfarande lite halvkrasslig. Det är därför jag ser så sur ut.
Min navel syns också genom linnet. Är inte det kul eller? Den ser skitstor ut också. Shit pommes.

Today är det söndag och jag har inte så jävla mycket ångest över det faktiskt. En veckas looooov har jej framför miger och jag ska njuta av detta:
* High School Musical 3 imorn och BOSTON TEA PARTY!
* Julmysfika med Joss någon dag
* Vattenpalatset med folk på fredag & söva i Vborgen!
* Swania med Mandi på torsdag

också lite sööööva och myyyysa och äääta också emellan det.
Idag är jag själv hemma några timmar och you guys who knows me, vad ska jag göra? Egentid med konsert, ja! Underbart. Det var ett tag sedan nu.

Ikväll blir det chokladpudding och film hos mig med Johannie, Sören och kanske Emelie. Håller på att kolla runt nu vilka som kan. MÖSPÖS!

Nu ska jag invänta konserten. Typ 2 timmar kvar.
Puss och hejZZZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0