Datorn är paj =(

Fasiken i lådan då! Min dator hemma är sönder. Vi har en dator i huset, JAG har en dator i huset där jag har alla mina grejer i en mapp. Är datorn kraschad så kan ju alla mina artiklar och bilder och grejer RYKA. Jag börjar på riktigt gråta då.

ALLA FILIP & FREDRIK-BILDER!

Ida, snälla säg att jag skickade alla i delad mapp??????

Åh jag skjuter mig själv.

Nu sitter jag, Oscar, Joakim, Gunn, Mikael och Alexandra i datasalen här och gör inte så mycket. Har media om 20 min, sedan samhällsprov. FUUUUUUCK.

Hoppas det går okej ändå. Jag gillar samhäll!

Kommentarer
Postat av: emelie :)

stackars liten :( :P<3

2008-10-22 @ 11:57:37
Postat av: idd

NEJ! ååå JUL!

2008-10-24 @ 16:32:05
URL: http://idasstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0