Don't you know that now you blow my mind


Jag och Joss. En fin grej hon har gjort. Saknar henne så sjuuuukt. Saknar våra stunder, när jag är med henne skrattar jag FOR REAL. Nästa helg my darling hoppas vi på. ♥

Hej!
Åh, jag är helt slut. Fatta på söndag eller vad jag kommer vara trött. Tränat idag 3 timmar, först i Kulturskolan och sedan i Älvhögsborg. Och nu kommer det pissiga. Vi dansar sista dansen, Saturday Night Fever-medleyt, i två rader, och första raden ska stå på golvet och andra raden, där jag är med, ska stå på en liten scen på typ 1 meter! Så ska vi stå och vifta med armar och ben och snurra och ha oss och jag kommer ju slå ner microfoner och högtalare och fan och hans moster när jag dansar. Det kommer gå åt helvete!
Ska upp 8 imorn och åka iväg. Måste fxa alla kläder nu. Imorn kommer vi träna hela dagen där till 3. 3 till 4 ska jag ha dansen med barnen och Ida, sedan hem och äta eller någonting, och åka iväg sedan vid 7 igen.

Ska först komma in på overtyren. Då är jag, Linda Fluff, Felicia och Sara Grease. Jag ska ha skinnjacka och vara kille, måste fixa kam också, ska kamma håret.
Sedan ska jag inte vara med i Can Can, jag orkar inte det. Den dansen är för hurtig för mig.
Jag ska vara med i Picadilly Circus istället. Ska stå längst fram, på golvet tror jag. Kommer le och vara hurtig nåt in i helvete. Känns lite så däääär men har man tur kommer man i tidningen =) Hohoho, eller inte.
Sist då Saturday Night Fever som kommer gå åt helvete, för att jag inte får plats på scenen. Men men, får la köra på det ändå. Le och svänga och se käckt ut.

FAN vad gött att komma hem på lördag, imorn, när allt är ööööver. Bums i säng, efter datorn säkert, och sedan upp och göra engelska-recension och sedan iväg till Joakim och C:O för namnkalas för lilla Hanna.
I veckan blir det pluuuuugg. Ingen lugn stund.

Men jag ska få en kofta jag velat ha länge på Lindex på måndag. För mamma och pappa har NU dåligt samvete för att dom inte kommer på BRIS-galan imorn när jag dansar. Och att jag har kämpat bra med skolan och dansen. Hahaha. Dom är så jävla veka mina föräldrar. Belönar mig för minsta lilla. Hallå! När jag är utbränd och ligger och gråter kan ni göra sånt, jag är strong, jag behöver inga presenter. Men ändå, jag tycker det är kul att få lite också =)

Fast just precis grät jag, för jag saknar Joss så mycket. Vi chattar med varann nu och har bestämt att ses nästa helg om det går. Saknar högstadiet med klassen och alla nachos- och skräckfilmskvällar med henne. Åh, älskar dig Joss.

Nu ska jag väl ta lite glass till och sedan somna till F&F i sängen. Så sjukt trött.
Upp imorn. Kaaanske hinner skriva imorn, men vet ej.
I alla fall kommer jag vara nervös och göra bort mig och ramla av den där jävla scenen, men som sagt. My namn is Jull and i'm gonna make it because i'm fucking great and i am pretty independent!

Fan sikket självförtroende, tro't eller ej, men det har jag, babes.
Puss!

(oj, lät jag stöddig? det är jag inte. Eller jo, ibland kanske. Eller neeej, jag är väl inte stöddig!!? Ibland kan jag vara kaxig och lite sådär nonchalant, men då är jag oftast bara trött/grinig/hungrig eller trött på människor, men jag är omtänksam och det bästa jag vet är att berömma människor. Och jag försöker tycka om alla på något sätt.

Puss nu!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0