En riktig jävla höjdare


Nu har jag fått 100 höjdare säsong 4 och det är när F&F åker runt i Sverige och hittar höjdare. Det här är Jimmy Bölja. Det som ni BORDE skratta åt om ni har min humor är detta:

- När Jimmy säger ''.. bara sälja till sina grannar typ. Få uppskattning för sin hobby typ.''
- När han sjunger låten ''Elin, hon tar på sig bästa jackan för nu ska vi festaaaaaa. Jessica, hon kallas nymofonen, hon är cool som tusaaaan''
- '' .. dit kör vi moppe, som vi har trimmat igåååår''
- När Jimmy säger ''Nej, det ska ju vara 65 där! Var är pennan? VAR är pennan?''
- ''Jag tycker man ska sikta på att vara bra'' och Filip instämmer.

Jag tror detta är roligt. Nu har jag dansat klart, ätit upp min kvällsmat och ska nu upp och duscha och sedan kolla 100 höjdare och sedan sova. Är så sjukt trött.
PUSSSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0