Fel dag

Helvete. En fredag, hur svårt kan det vara? Tydligen ganska komplicerat om ens namn stavas Julia Strandlind. Allt har typ gått fel idag:

1. En grej i min tandställning har lossnat. Så mamma fick ringa tandläkaren och imorn ska jag komma dit mellan halv 10 och halv 1, ELLER på måndag.
2. Jag och Ida har ringt ett dansbarns pappa och bett om förlåtelse för en grej, men han är fortfarande arg. Fast vi bryr oss ändå inte, men ändå.
3. Victor ska ockupera datorn OCH tvn ikväll så jag får sitta på mitt rum och ruttna. Läsa tidningar, eller boken egentligen, och nörda F&F. Typ ta med tacos-mat upp på rummet, men nu kan jag väl inte äta heller för min jävla tandställning som har lossnat. En sån där plupp ni vet längst in. Så nu hänger tråden lös. Åååååh, jävla skit-räls.

Så nu är jag arg för det blir en jävligt bad fredag och nu ska jag skriva hej då till Helenis på msn och sedan hämta lite mat och sedan deprimera mig på rummet. Fuck off and die, Victor och hans kompisar. Det är i ett sånt här tillfälle jag behöver en egen computer!

Kommentarer
Postat av: Helenaa

naaw gummsan :) Men vi kommer ju ha jätte kul i morgon iallafall =DD<3

2008-10-04 @ 03:06:50
URL: http://helenathealmighty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0