It was good


Min snygga Picadlly Circus-outfit.
Jag ser mer ut som Grease.
Och kände mig som en prostituerad i allt fjortis-smink. Syns dock ingenting på bilden.

Idd Fill, Lindis Fluff, jag och Andrés Esteche! 

Min sköna sent me flowers. Tack! ♥

Puss på Linda. Här är vi redo för Picadilly Circus!

Så där jag!
Då var denna dag avklarad. Det har varit så sjukt kul. Att stå på scen framför massa folk är sån jävla go känsla. På Picadilly-dansen stod vi så nära publiken att jag tittade in i deras ögonen och dom log verkligen med mig när vi svängde på där. Så kuuul. Tappade bort mig 2 gånger men fick hänga med ändå. Bara man ler och dansar vidare så är det ingen fara.

Sedan sista dansen, Saturday Night Fever, var sååå sjuuukt jäävla rolig. Det svänger som fan och hela publiken stod upp och vi klappade händerna och alla var med, Andrés och Therese dansade och sjöng och vi körde vårat. Slutposen och så bara WOOOOW! Älskar detta, älskar dans, lalalalaala .. Blir alldeles lycklig i magen. Tappade dock bort mig där också, men det gjorde alla så det var chilllllll. Äh, vad fan. Jag är värlsmästare på att bara hänga med och låtsas som ingenting så det var ingen fara! =)

Sedan skulle alla sjunga allsång i låten Gåtfulla folket, och sedan var det slut. Fick blommor av söta Idisen, och sedan skjutsade Mormor och Margareta hem mig. Nu har jag ätit pastasallad, druckit vatten och cola, och är så sjukt trött och ska upp och tvätta bort allt smink och soooova natten lång.

Imorn blir det till att skriva engelska-recension och åka till Joakim för namnkalas!
Sov gott nu pussungar.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0