Klar

Nu är jag FINALLY klar med svenskan. Tror jag. Hoppas jag. Håller på att skriva ut mina 3 sidor nu.
Ska försöka upp och hitta något att ha på mig på uppvisningen på lördag. Kommer gå åt helvete med kläderna rent UT sagt. 70-talskläder, ajo tjena! Mamma och pappa rensade precis alla kläder. Men får låna ganska mucho clothes av Kulturskolan så det är chilllll ändå.

Anywayyyy.

Nu ska jag göra mig ett par mackor, upp och leta kläder, duscha och sedan avnjuta F&F innan jag somnar. Imorn blir det gympa första lektionen ute. Sjukt untagged. Hahahaha, någon som fattade? Otaggad = untagged på engelska. Det är det såklart inte men kreativa jag kom på det nu.

God natt på er nu alla så seeee you tomorrow =) Pussen!

Emelie & jag idag när vi klädde ut oss på mediaproduktionen och spelade in en film där vi mest stod och hoppade och dansade omkring. Jag, Helenis, Emelie och Tjoffe var det som var ''skådisar''. Basti filmade, Frida tog kort och Oggsi skötte ljuset. Sjukt kul, men varmt och svettigt så jag typ var dööööd fisk på samhällen och engelskan efteråt. Slutade dock tidigare idag. Tjugo över 3 istället för 4. Jajajaja, ointressant nåt in i helvete.
God natt nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0