Loerdag


Jag har börjat skriva ''oe'' istället för ''ö'', ''å'' och ''ä'' nu. Vet inte varför. Det är lite kul bara.

Lördag är det i alla fall och jag ska snart cykla till dansen. Mamma är hos mormor och vill inte köra mig. TACK MAMMA! Ska köpa en grej på Apoteket och sedan ha dansen. Ida är på bröllop idag så jag ska ha den själv. Är sjukt otaggad. Är schleten, trött och har inte duschat än!!!!! Tänkte duscha efter dansen istället. Onödigt att duscha före och efter. Jobbigt att borsta och torka håret och massa shit. Jajajajajajaja.

Får gå upp och packa ner alla grejer nu, eller snarare hämta påsen och tigga money av pappa och sedan åka.

Skriver nog när jag kommer hem, innan jag sticker till Emelie för lite myskväll med några i klassen!

Koess. (here we go again).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0