Pust


Ni är så bäst ♥

Hemma från skolan och skönt att det är fredag och allt sånt där, men pluggandet nästa veckan når mig redan nu. Usch, orkar det inte. Så jävla trööökigt.
Dessutom så saknar jag mina gamla vänner så himla mycket. Eller dom är ju fortfarande mina vänner, men den gamla tiden i skolan saknar jag hela tiden.
Alla är så konstiga hit och dit, men Emelieeee, du lyser upp skolan du! ♥

Och till alla er som tycker att jag ser för hård, kaxig, tyken, sur ut nu när jag har börjat med eyeliner så behöver ni inte oroa er. Jag är som jag alltid har varit, MEN denna vecka har jag inte ätit något onyttigt så utan socker i min kropp blir jag sur och grinig. Och då kan jag inte gå runt och le hurtigt hela tiden.
Men nej, det är heller inte för att jag vill likna Amy eller någon emo och nej, jag kommer inte utöka eyelinern till att bli Amy-lik. Jag tycker bara det är kul att testa lite nytt, och det är faaaaan så coolt med eyeliner tycker jag.
Let me have it!
Jag är samma gamla schletna Juuuuuuuuuull. You knowwww. =)

Ikväll ska jag träffa min bästa bästa Jos3fiin4 H0LM3N.
Kiss on you darling!

Kommentarer
Postat av: Helenaa

Naaaw, du är snyggve i eyeliner bara att du ser hårdare ut, fast de jag vet att alltid är den samma jullbull <3

2008-10-17 @ 17:54:33
URL: http://helenathealmighty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0