Monday


En hårresande bild som Emelie tog på mig förut när jag släppte ut min bulle ur håret. En lite skymt av mina kläder också. Sjukt ointressanta today, men jag har bestämt att min blogg inte ska handla om kläder. Den ska handla om mig. Min personlighet. Det är ju det som är det sexiga, RIGHT???

Måndag idag i alla fall. Skolan rätt chill, innan skolan var jag hos tandläkis och fixade rälsen. Gick sedan till skolan och efter skolan cyklade jag, Emelie, Joakim och Basti till Sibylla och åt. Emelie var så trött och ville inte följa med men jag erbjöd mig att bjuda henne på maten så då följde hon med. Där satt vi i alla fall och åt kebab och pommes frites. Så sjukt onyttig jag är med sån här mat. Inte bra. Min nya klass är inget bra mat-umgänge. Fuck you! Nej, skojade bara. You're the best.
I alla fall.
Efter Sibylla åkte vi hem till Joakims AAAAAAAAASfina hus. Aldrig sett så fint hus. Eller lägenhet. Han och Johannas hus är så sjukt fina. Jag vill också flytta iväg till ett snyggt hus. Snygga hus is the shit, i tell you. Dit kom vi i alla fall och jag och Emelie slängde oss i soffan med en gång också gick Joakim och Basti och bastade. Hahaha. I en timme!!! Segt som fasiken och ligga där och kolla gamla repriser av Gossip Girl och One tree hill. Sedan kom Daniel. Sedan kom bastarna ut och då skulle Basti hem och träna. Så vi satte på någon dööölig film och sedan åkte vi hem. Hahaha. Lätt schletnaste dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0