F&F igår <3


Redo att åka iväg till mina hjältar!
Nyinhandlade skor och jacka. Känner mig inte riktigt hemma med mina stövlar än. Går liksom runt som en lyckstolpe i skolan med lite klack på skorna som hörs och med vickande rumpa. A,a, inte min style.
Men i alla fall
Jacka, Vero Moda
Jeans, begagnade
Skor, Din Sko


På scenen ♥

Filip & Helena ♥

Fredrik & Helena ♥

Jag & Filip ♥
Visst kan man tro att vi är ett par? ;)
Jo, jag är kär i honom. Han är gift, dock.

Jag & Fredrik ♥
Åh, myser.

Efteråt fick vi ett par kalsonger av dom, som dom i sin tur fick av ett företag som satt i publiken med Filip & Fredrik-text på rumpan som ni ser. Jag fick L, Helena M. Mina är asstora.
Men vi fick dom i alla fall av Fredrik som var så snäll och bara gav till oss, och en kille innan. Alla tjatade men fick inga så han sa ''säg inget till nån =)''

Otroligt underbart var det i alla fall. Fredrik sa ''puss puss!'' till mig och vi kramades och träffade de flera gånger och pratade och tog kort och åååh, dom är bäääääst. Men det vet ni nog.

Matteprovet idag gick skit. Men jag hoppas jag får G i alla fall.
Så jäääävla gött med helg. Efter en stressig vecka, i tell you.
Sööööva imorn.
Äääääta ikväll.
Och nu blir det lite mer F&F =)
puss!

Kommentarer
Postat av: Bea

Alltid när jag ser Fredrik tänker jag på Chandler i Vänner, haha. Jag tycker att de har liknande drag, antar jag. :)

2008-09-21 @ 18:33:42
URL: http://wordtrack.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0