Ashley Everett

Bara för att show some love och visa vilken AMAZING woman världens bästa dansare är, min stora favorit, Ashley Everett, så ska jag bjuda på lite bilder jag bara kopierat från hennes myspace. Det finns hur många bilder på henne som helst på Facebook, men dom orkar jag inte lägga in. Bli vän med henne där så kan ni kolla. Här är några fina bilder.

Någon photoshoot. Streetgirl, yey!

Love it

Back in the days. Varför pratat jag engelska? 14 år var Ashley här, på en balettskola i Chico, USA där hon växte uuuupp :)

Vackra vackra Ashley

Ashley & hennes mamma Chris som HAS BEEN VERY SUPPROTIVE haha genom hennes karriär. Så rar.

Single Ladies-dansarna.

Photoshoot

Behind the scenen av Get me bodied. Dock har jag inte sett Ashley i videon?

En annan photoshoot

Så snygg!

Covergirl på någon danstidning

Ett danscrew hon dansat tillsammans med

Beautiful



Beyoncé & Ashley efter en konsert på The Beyonce Experience-turnén

Tjoho

Green light photoshoot

Grammys 2008. Ashley och Heather till höger, också dansare från Beyonce Experience-turnén

I AM .. turnén. Kimbery Gipson till höger

Så här skrev Ashley om denna bilden: ''didn't even know i could do this..hehe''

Ashley med hennes föräldrar David & Chris på Professional Children's School graduation 2007

Ashley & någon mer ''Rockette'' behind the scenes på Radio City Rockettes

Alla dansare från I AM ..

LOVE TO YOU

Och nu måste jag ju visa hur bra Ashley dansar också. Nu kommer lite bra klipp:

Female Dancers, I AM .. turnén

''Imaged Rest''. Ashley dansar solo på Dance Theater Workshop i NY.

Ashley, först ut, ''filling in'' istället för Milan Dillard som vanligtvis dansar den första.

''Suga Mama'', The Beyoncé Experience 2007

Radio City Rockettes, ''Christmas Spectacular'' 2008

Haha, way to go!

Efter en konsert, så goa är dom, alla dansare

''Single Ladies''

''Ego''

''Green light''

Rehearsal på Feedback-dansen som jag övat på under sommaren och lärt mig, en bit. Go dans tycker jag. Hela dansen med alla dansare finns på Facebook, så bli vän med henne & kolla!

''Beautiful Liar'', The Beyoncé Experience 2007

''Sweet Dreams''

''Crazy in love'', I AM .. turnén

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0