Åsking

Nu mullrar det här ute. Så himla mysig. Själv hemma. Nu är det sån där känsla när man ska sätta på sig polotröja, vara lätt förkyld och krypa upp i soffan med en filt och en kopp te.

Hahaha.

Gud vad malligt.

Och herregud, klockan är nu snart två. Gick upp halv 10, har väntat på Bark och Sussie sen dess. Dom blir aldrig klara flickorna, och nu vet jag plötsligt inte längre vad jag ska göra. Vänta hela dagen? Vänta på att åskan har lagt sig?

Är så sjukt sugen på att se Bröllopsfixaren, älskar verkligen den filmen med Jennifer Lopez. Lite bad ändå kanske, men älskade den när jag var yngre så jag måste hyra den sen. Får se om flickorna är med på det förslaget.

Nu ska jag faktiskt dricka TE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0