Harmony

Igår blev det en lång dag, inte minst för lilla Melan som var i skolan från 8. Jag kom dit 11 och var hemma halv åtta. Det kändes lite så där. Skulle ju gymmat, får nog bli idag i stället om det inte blir lika sent.

Jag är ju helt KÄR i Michael alltså, helt sjukt. Låg och kollade och lyssnade på honom hela kvällen igår tills jag somnade, och sedan drömde jag om honom. Att det var natt och vi satt någonstans och sedan sa han att jag kunde lägga mitt huvud på hans axel för jag var trött. Så la jag det där och så kände jag att han luktade jättemycket parfym och tänkte på hur mycket smink och spray och grejer han måste haft på sig. Han hade röd skjorta och svarta byxor och samma frisyr, exakt som i intervjun med Oprah Winfrey som jag såg innan jag somnade.

Helt sjukt att jag somnade in fortsatte drömma om världens KUNG. jag älskar honom verkligen. och jag tycker verkligen han är SJUUUKT sexig. Eller var. Nej, usch, han är inte död för mig, han är levande med mig. Men titta här vad sexig han är.







Ååå herre jesus, tänk att vara henne eller!!! I The way you make me feel är han ABSOLUT sexigast. Och In the closet, och BAD herregud, bad, där är han inte å leka med. Haha. MICHAELLLL

Kom på nu att det är lite roligt att Michaels andra album heter Thriller, det tredje Bad och det fjärde Dangerous. Sikken badboy han är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0