Home again

Åh, hemma nu. Det är rätt skönt. Och vad längtar man till och vad gör man?

Träffar sin one and only girlfriend.

Nu kommer Jossan hit, har inte haft någon täckning i stugan dessa dagar och har inte pratat med någon nästan :O

Förutom vid vattnet då jag pratade med Linda och hon kom med ett FANTASTISKT besked att vi ska dansa Single Ladies på Innovatums jubileumsgala på lördag. Otroligt roligt, den dansen har gnagt lite i mig sen uppvisningen 2 juni att jag kan göra den SÅ mycket bättre, så nu ska vi ju göra det, jag och LINDIS.

Helt sjukt också att Jeanette hade sagt att vi kanske ska till Italien nästa år och dansa där. Att våran kulturskola ska bytas ut med deras kulturskola. Fattar ingenting, VAD händer i mitt liv? Jag? Italien? Dansa? Händer förmodligen inte, Jeanette säger väl mycket, men om, OM, det händer så blir jag lyckligast i världen!

Som Linda skrev ''Kan inte fatta detta! Är så glad, har aldrig varit så glad!!!''

Nej inte jag heller :D

Nu kommer Jossan om några sekunder, åh Laleh tar emot pris idag, Bergsjöpriset, skulle vart där .. Titta fin bild

Oj, nu såg jag herregud sikken bild Jossan lagt in på sin blogg. Titta här vad glad jag var innan Lalehs spelning:

Och under spelningen:
Klicka f�r att st�nga bilden
Och efter i hennes famn:
Klicka f�r att st�nga bilden

Hetsbilder, får alla sen och lägger in! Annars kan ni titta på Jossans www.josss.blogg.se
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0