Like the river Jordan

Varfor funkar det inte att logga in pa facebook har? forbannat. Gud, jag saknar allt mycket hemma nu. Michael Jackson konserter. Pappa hittade en affar med MAAAASSA MJ-saker igar, sa efter min timme har (for att ladda ipoden) ska jag fara dit och kolla och kopa lite. Grabbarna bokade tennisplan igar sa dom svettas och spelar nu i varmen dar borta. Sanna, mamma och Ewa ligger pa stranden. I'm here. Saknar Laleh nagot forbannat. Borjar nastan grata nar jag tanker pa henne. Anteckningarna i min mobil ar fulla med saker jag ska skriva till henne i min present hon ska fa. Kommer bli den basta hon fatt! Full ska nar vi kommer hem ocksa. Pa fredagen ar det Mansfield Cup som jag och Anders och Adam planerat for fullt har nere! Kommer bli roligt. Sedan ar det Salem pa Liseberg, skulle garna vilja dit. Om nagon vill folja med?? Och sedan kulturkalaset hela nasta vecka. Forresten! Vad tycker ni om alla malliga folk i varlden? Malliga folk som bara ska vara malliga och malligt javla coola hela tiden? Jag hatar dom. Ibland ska man leeeeeeeee, ibland ska man vara kaaaaack, ibland ska man vara maaaalllig. Aaaah, kor upp en trombon och at upp er egen sjalvgodhet! Varfor inte sticka till ett sant dar javla lager i Thailand dar man gar runt helt tyst i 3 dagar? Testa! Nu ska jag kolla om ansiktsboka' funkar igen. Skulle hemskt garna vilja lyssna pa Lalehs sommarprat ocksa som hon gjorde i onsdags. Men tror inte det finns ljud pa denna dator och jag har inga horlurar med migerrrrr. Nu ska jag leva ITALIEN livet har nere dom sista dagarna. Imorgon aker vi pa bat resa med hopp fran baten i TURKOST och finaste vattnet (jag lovar! typ som i Thailand!) och snorkling star ocksa pa schemat. Hehehe. Jossan, i love you, Laleh, du ar min basta, Johannie, Sussie, Bark- miss you pussingar. Hej da fran mig och Sardegnaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0